Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia Spółka Akcyjna, czyli wyjątkowe polskie towarzystwo ubezpieczeń, którego historię warto znać!

Ergo Hestia, czyli Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia Spółka Akcyjna jest jednym z największych polskich firm ubezpieczeniowych, które działa w Polsce od 1991 roku, czyli dokładnie od trzydziestu jeden lat. Od momentu, w którym założona została Ergo Hestia, nieprzerwanie stanowisko prezesa tej firmy piastuje Piotr Maria Śliwicki.

– Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A.

– Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Ergo Hestia

– oraz Moje Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

To właśnie te trzy spółki tworzą Grupę Ergo Hestia, której zaufało już trzy miliony klientów w całej Polsce. Nie czekaj i udaj się już teraz do jednego z sześćdziesięciu punktów sprzedaży ubezpieczeń firmy, aby wykupić dostosowane do Twoich potrzeb ubezpieczenie, bądź zakup je bez wychodzenia z domu przez Internet.

Ubezpieczenia, które oferuje swoim klientom Ergo Hestia to przede wszystkim niezwykle nowoczesny pakiet, jakim jest “ERGO 7”, dzięki któremu ubezpieczysz między innymi: dom, mieszkanie, domek letniskowy, pojazd, osoby oraz dom w budowie.

Dodatkowymi ubezpieczeniami, które oferuje swoim klientom Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia Spółka Akcyjna, są między innymi: SOS Assistance, Car Assistance, Home Assistance, Ochrona Prawna, Ochrona Utraty Zniżki, Bagaż, Medical Assistance oraz OC Najemcy.

Nie czekaj, więc i już teraz ubezpiecz się z Ergo Hestią!

Ergo Hestia – ciekawostki!

Od 2002 roku Ergo Hestia jest sponsorem Sopockiego Klubu Żeglarskiego Ergo Hestia Sopot.

Od roku, a dokładniej od lipca 2021 roku przed siedzibą firmy znajduje się odlana z brązu i mierząca cztery metry rzeźba, którą wykonał niezwykle uzdolniony polski artysta, którym jest Xawery Wolski. Odsłonięcie rzeźby miało miejsce podczas obchodów związanych z powstaniem Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń ERGO Hestia Spółka Akcyjna.

Warto również wspomnieć o tym, że firma zdobyła szereg wyróżnień, spośród których warto wymienić następujące nagrody przyznane Ergo Hestii na przestrzeni lat:

– w 2000 roku prezes firmy, czyli Piotr Maria Śliwicki odebrał niezwykle prestiżowy tytuł “Człowieka Dziesięciolecia Polskich Ubezpieczeń”,

– w 2002 roku Ergo Hestii przyznane zostało prestiżowe wyróżnienie gospodarcze, którym jest “Nagroda Gospodarcza Prezydenta RP”,

– w 2005 roku Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia Spółka Akcyjna otrzymało godło “Teraz Polska”,

– w 2011 roku Ergo Hestia została nagrodzona godłem “Jakość Obsługi 2011”.

Daniel